رحمتی امام جمعه لاهرود ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در حمله به یمن اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی عربستان در حمله به این کشور اجرای تمامی برنامه های استکباری آمریکا در منطقه خاورمیانه است.

حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی اکبر و روز جوان گفت: بهترین دوران زندگی انسان دوران جوانی می‏ باشد که در این دوران انسان شکل می گیرد.

حجت السلام اسدی امام جمعه موقت پارس آباد با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته سربازان گمنام گفت: باید از تلاشهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) قدردانی شود.

حجت الاسلام باوقار امام جمعه مشگین شهر با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان خواستار توجه بیشتر مسئولان به اشتغال و ازدواج جوانان شده از بالا بودن نرخ بیکاری جوانان درمشگین شهر انتقاد کرد.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز با اشاره به قیام خونین 15خرداد گفت: 15خرداد، روز قیام مردم جان برکفی است که به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند تا سلطه طاغوتیان را از کشورشان برچینند.

حجت الاسلام بیگی امام جمعه کوثر گفت: سربازان گمنام قلب و چشم بینای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که جهاد اکبر و اصغر را در راستای اهداف این نظام مقدس پیش گرفته اند.

حجت الاسلام توحیدی امام جمعه موقت گرمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تسلیت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت باید با حذف یارانه قشر ثروتمندان جامعه، در جهت کمک به نیازمندان عمل کند.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه ی ارشق از زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر کرد و افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادتهای سربازان مخلص در وزارت اطلاعات است.

 حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان افزود: جوانان سرمایه های کشور محسوب می شوند و مسوولان باید گره گشای مشکلات بیکاری و ازدواج آنان باشند.

 حجت الاسلام نعمتی امام جمعه هشجین، منطقه خورش رستم را منطقه ای محروم با قابلیت های فراوان دانست و خواستار توجه ویژه فرماندار در توزیع عادلانه اعتبارات برای رفع محرومیت از این منطقه شد.

حجت الاسلام امیدوار امام جمعه انگوت ظلم و بی عدالتی در دنیا با این همه پیشرفت و قوانین بین المللی را به علت نبود عدالت و شخص عالم و عادلی عنوان کرد که باید تنظیم کننده عدالت در قوانین باشد.

 حجت الاسلام مرادی امام جمعه موقت جعفرآباد ضمن تبریک هفته سربازان گمنام افزود: وزارت اطلاعات با پیروی از ولایت فقیه ماموریت های خود را به نحو احسن انجام می دهد.

حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل، گفت: امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده بود که نام و یاد او در طول تاریخ در اذهان تمامی آزدمردان و آزادی خواهان دنیا ماندگار خواهد بود.

حجت الاسلام رحیمی امام جمعه نمین ولایت مداری، حرکت در مدار دین و اخلاق محوری را سه شاخصه بارز سربازان گمنام امام زمان (عج) برشمرد و از تلاش های آنان در برقراری امینت ملی تقدیر کرد.

حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: ملت ایران تا ابد پایدار به ولایت فقیه خواهند ماند و هیچ توافقی را بدون حفظ عزت و شرف ایران اسلامی نمی پذیرند.